Normalan rad sa a|TEST-om_ali prije toga u internet browser-u očistite cache memoriju

Poštovani,

prema obavještenju informatičke kuće A-net od sinoć su sve stanice vraćene u normalni mod rada tako da od jutros ne rade u administrativnom modu.

Problem kod nekih stanica je na lokalnim računarima “keš” memorija na browseru zbog čega prikazuje kao da je i dalje u administrativnom modu.
Kako bi stanica riješila problem mora očistiti “keš” memoriju ili pokrenuti browser u ikognito/private modu.

Uputstvo kako očistiti memoriju na browseru:

Google Chrome – Desktop verzija

1. Pritisnite na ikonu tri vertikalne točkice u gornjem desnom kutu web preglednika
2. Odaberite More Tools
3. Pritisnite Clear browsing data
4. Odaberite vremenski period (npr. All time)
5. Označite opciju Cached images and files
6. Pritisnite CLEAR DATA

Mozilla Firefox – Desktop verzija

1. Pritisnite na ikonu tri vertikalne crte u gornjem desnom kutu web preglednika
2. Pritisnite Library
3. Pritisnite History
4. Pritisnite Clear Recent History
5. Odaberite vremenski period (npr. Everything)
6. Pritisnite Details
7. Pritisnite na opciju Cache
8. Pritisnite Clear Now

Nakon toga na tipkovnici držite tipku CTRL i pritisnite tipku F5.

U slučaju eventualnih problema oko uzimanja slike na vašoj stanici potrebno je da zovete kolege u A-netu na 033/558-228 ili 062/336-554.

Hvala na razumijevanju.